Waar kunnen wij je mee helpen?
Stel hier je vraag.
Veelgestelde vragen
Bestelling & Levering
Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is. Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is bellen of een bericht te sturen via de chat. Emails worden binnen 1 werkdag beantwoord.
Je kunt bij ons kiezen voor afhalen.
De bestelling is dan op werkdagen af te halen tussen 09:00uur en 17:30 uur op dit adres:
Twentepoort West 14B
7609RD Almelo
Het bestelnummer/ordernummer begint met een # gevolgd door 4 of 5 cijfers. Het bestelnummer is ook terug te vinden in je account op onze webshop (indien besteld met account). Tevens is het bestelnummer te vinden in de betaalomschrijving achter het kenmerk (iDEAL, Creditcard, etc.).
Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email of telefoon.
In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen. Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus.
Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.
In onze webshop kan je betalen met de volgende betaalmethoden:
Nederland
iDeal (gratis)
Creditcard (kosten €2,95)
Achteraf betalen met KLARNA (kosten €2,95)
Zakelijk achteraf (kosten €2,95)
België
Bancontact (gratis)
Belfius (gratis)
KBC (gratis)
Creditcard (kosten €2,95)
Achteraf betalen met KLARNA (kosten €2,95)
Zakelijk achteraf (kosten €2,95)
Dat kan uitsluitend op afspraak. Bel onze klantenservice om een afspraak te maken.
Ontwerp-applicatie
De ontwerp-applicatie vind je op de linkerkant van de pagina. Je kunt hier het eigen ontwerp maken. Je kunt tekst aanpassen, lettertypes, kleuren van tekst, etc..
Om de applicatie zo overzichtelijk mogelijk te maken, wordt er veel gewerkt met icoontjes als knoppen. Als je met de muis boven een knop hangt, krijg je een tekstwolkje waarin staat wat de knop doet.
In de bovenste balk staan een viertal belangrijke functies: overzicht van de elementen op de kaart, nieuw tekstvak toevoegen, figuren die toepasselijk is voor het ontwerp toevoegen.
Als je het ontwerp hebt aangepast kun je het eventueel opslaan voor later gebruik, of je kunt het meteen in de winkelmand plaatsen. Scroll naar beneden en plaats het in de winkelmand.
Lukt het niet om op te slaan of te bestellen of heb je andere vragen? Laat het dan vooral even weten. We helpen je daar graag mee.
Links, nog op het canvas, staan 2 icoontjes om een aangepast ontwerp op te slaan en weer te laden. Het bovenste icoontje is een schijfje, hiermee sla je een ontwerp op. Het icoontje daar pal onder is een pijltje omhoog, hiermee kun je een opgeslagen ontwerp weer laden.
Het aangepaste ontwerp wordt in je account opgeslagen. Een account aanmaken is dan ook verplicht.
Mocht je het ontwerp als proefdruk besteld hebben, dan kun je het ontwerp later weer vanaf onze site terug halen bij je lijst van bestellingen in je account. Kijk bij je account bij “bestellingen,” klik dan op de betreffende bestelling. Vanaf daar kun je klikken op “Bekijk het aangepaste artikel.”
Het is overigens niet noodzakelijk om een aangepast ontwerp op te slaan; je kunt het ook meteen in de winkelmand plaatsen en bestellen.
Heb je op een eerder moment een proefdruk besteld van een kaartje die je in de ontwerp tool zelf had aangepast? Dan kun je het ontwerp op een later moment inladen vanaf je account: ga naar je geplaatste bestellingen, klik “bekijk” op de betreffende bestelling en klik dan “Bekijk het aangepaste ontwerp.” Dit brengt je bij de productpagina van de product.
Een opgeslagen ontwerp dat je niet hebt besteld kun je op de pagina van het betreffende product weer laden. Eerst even inloggen.
In de ontwerp tool kun je een raster aanzetten: klik op het eerste icoontje aan de bovenkant, een soort halve cirkel. Er wordt dan een raster geplaatst over het ontwerp; dit helpt om de ruimtes aan de zijkanten goed in te schatten.
Om elementen zoals tekst heel precies te kunnen plaatsen, kun je het beste de pijltjestoetsen gebruiken. Dan kun je in hele kleine stapjes elementen verschuiven. Op deze manier kom je een heel eind.
Lukt het niet om de uitlijning helemaal naar wens te krijgen? Geen probleem! Zet het er als opmerking even bij als je de bestelling plaatst en wij kijken er nog even goed naar. Mocht je nog een digitaal voorbeeld ter goedkeuring wensen, dan kan dat ook. Vermeld dat dan ook even.
Geen probleem! Plaats een opmerking tijdens het bestelproces om dit even aan te geven en wij controleren je aangepaste ontwerp op uitlijning. We kunnen indien gewenst een digitaal voorbeeld ter goedkeuring maken. Je moet wel eerst echt een bestelling plaatsen, anders kunnen wij niet naar je ontwerp kijken.
Let op: het is altijd jullie eigen verantwoordelijkheid om woorden goed te spellen en andere fouten eruit te halen. We kunnen wel je ontwerp controleren maar dragen geen verantwoordelijkheid voor overgebleven fouten.
Contact met TextieldrukShop
Textieldrukshop
Twentepoort West 14B
7609RD Almelo
Nederland
KvK: 80050700
Je kunt ons e-mailen op klantenservice@textieldrukshop.nl
Je kunt ons bellen op 0546 23 20 28
Openingstijden Klantenservice (telefonisch)
Op de volgende dagen en tijdstippen zijn wij bereikbaar per telefoon:
Maandag 09:00 uur t/m 17:30 uur
Dinsdag 09:30 uur t/m 17:30 uur
Woensdag 09:00 uur t/m 17:30 uur
Donderdag 09:30 uur t/m 17:30 uur
Vrijdag 09:00 uur t/m 17:30 uur
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten
Op officiële feestdagen zijn wij gesloten.